Jobs

Junior Digital Campaign Owner

Maandagochtend. Je hebt nog een licht hoofd van het weekend, maar als je vol energie ons kantoor binnenstormt, maak je iedereen meteen enthousiast. Je plant je week zorgvuldig in en overloopt de prioriteiten met het team.

 

Dinsdag drukke dag. Opleveringsdeadlines voor creaties doen je zorgvuldig balanceren tussen de creative collega’s en de tikkende klok. Remote werken vandaag maakt het niet eenvoudiger maar jìj kan dit. Deadlines gehaald, nog even bijlezen over trends in social media en dan op tijd de laptop toe.

 

Woensdag wekker gemist. Je krijgt geen banbliksems, maar de vraag hoe het feestje gisteren was ;) Tijd om even in de zetelhoek te ploffen, web content te updaten en enkele mails klaar te zetten in mailchimp.

 

Donderdag. Batterijen opladen aan het Nespresso toestel: straks even mee brainstormen voor een pitch! ’s Avonds nog even langs een client event om live stories te maken.

 

Vrijdag: gehaald! Het is jouw beurt voor teamlunch te organiseren, maar eerst nog checken dat de content plannings voor volgende week op punt staan. Toch al even vooruitkijken naar maandag, en dan snel door om op weekend te vertrekken.

 

Of kort samengevat: wij zoeken een nieuwe voltijdse collega die full ownership neemt over alle digitale content planning, creatie en delivery van onze klanten, een vreugdedansje doet bij elke kleine post of grote campagne die live gaat en kan starten op 1 september 2022 (of vroeger).

 

Want this to be your weekly week? => apply now at righard@spiceagency.be !

 

Oh, and for the practical matters…

Jij bent ...

- enthousiast als je de waarden kwaliteit, ownership, flexibility, creativiteit en nieuwsgierigheid in 1 jobdescription bij elkaar ziet staan.

- eager to learn. Wat goed is kan beter, wat nieuw is wil je testen.

- net afgestudeerd in een (digital) marketing of communicatie opleiding, of hebt 1 à 2 jaar werkervaring.

- proactief en oplossingsgedreven. Het woord ‘probleem’ is doorstreept in je woordenboek.

 

- geen stresskonijn. Deadlines eet je ’s ochtends bij je granola, en met jouw project planning talent komt alles voor mekaar.

- gepassioneerd door kwalitatieve marketing en creatieve campagnes. So cool dat je hier all the way mee over kan brainstormen én de lead nemen over de realisatie ervan!

- digital native. Je blijft mee met alle vernieuwingen in social media, en schrikt ook niet van Ad manager.

 

- hands on: jij bent geen doorgeefluikmanager, maar een doener en creator.

- klaar voor een sollicitatiegesprek in een hippe koffiebar of virtual coffee meet-up en je mail al aan het typen naar righard@spiceagency.be

Wij zijn ...

- Een "story studio": in nauwe samenwerking met Brand managers bouwen we creatieve, consistente en onderscheidende campagnes. Them: the business. Us: The Story. Together: success.

- Zo zorgen we voor concept en delivery van TV spot tot winkelpunt, en van social media tot activatie.

- Een keuken vol A-merken om geweldige menu’s mee te maken: Knorr, BN, Sultana, Godiva, McVitie’s, Zwan, Jobst, Bacardi, Martini, Bombay… 

 

- Gevestigd op het Ladeuzeplein, in de bruisende Leuvense binnenstad. En bij je home/remote office.

En ‘voor niets gaat alleen de zon op’.

Je krijgt er een fijne sfeer, een kantoor vol planten, geweldige groeikansen en oh ja – competitieve verloning voor terug. Die citytrips betalen zichzelf niet.