Jobs

Your week?

Maandagochtend. Met een thee in de hand de traffic meeting binnenwandelen om samen met het team de planning van de week juist te zetten. Voor de nieuwe zomercampagne van een beverages klant start vandaag het design van diverse horeca materialen. That asks for an afternoon tasting!

 

Dinsdagochtend eerst langs de koffie: brainstorm zonder brandstof is not done. Na de middag focus verleggen naar een outdoor campagne boordevol koekjes.

 

Woensdag & donderdag: creatiedagen. Er staan een aantal ruwe ideeën voor social posts klaar die dankzij jouw creatief talent écht tot leven komen. Je oog voor detail zet meteen branding en key messaging juist in alle formaten. ’s Avonds nog even bijlezen over de nieuwe design trends.

 

Vrijdag: gehaald! Straks teamlunch, maar eerst nog even inwerken op de nieuwe visual ID voor de product lunch die we over enkele weken uitwerken!

Of kort samengevat: wij zoeken een nieuwe perfectionistische voltijdse collega met 3-5 jaar ervaring in grafische vormgeving bij een reclamebureau, die een oog voor detail met creativiteit koppelt en kan starten op 1 september 2022 (of te bespreken). Nu al overtuigd? Stuur snel je CV en motivatie naar righard@spiceagency.be !

Meer details?
 

Jij bent ...

- Enthousiast als je de waarden kwaliteit, ownership, flexibility, creativiteit en nieuwsgierigheid in 1 jobdescription bij elkaar ziet staan.


- Een ervaren grafische vormgever die creatief designwerk combineert met oog voor detail. 


- Gevormd in een creatieve / grafische opleiding, of gewoon een natuurtalent. Wel heb je zeker 3 tot 5 jaren relevante ervaring in agencies mee.


- Gepassioneerd door de combinatie van een sterk verhaal met perfecte grafische vormgeving.


- Een kei in de grafische pakketten van Adobe. Illustrator, Photoshop en Indesign voel jij beter aan dan Word, of godbetert, Excel.


- Idealiter ook vertrouwd met motion design, maar geen must.


- Eager to learn. Wat goed is kan beter, wat nieuw is wil je testen.


- Goed in je dag en je week plannen, en communiceert ook rustig en duidelijk daarover om elke week een gezonde planning te volgen, met enige flexibiliteit eigen aan de sector.


- Klaar voor strakke deadlines om soms de (marketing)wereld in 1 dag te veranderen.


- Klaar voor een sollicitatiegesprek in een hippe koffiebar en je mail al aan het typen naar righard@spiceagency.be  

Wij zijn ...

- Een "story studio": in nauwe samenwerking met Brand managers bouwen we creatieve, consistente en onderscheidende campagnes. Them: the business. Us: The Story. Together: success.

- Zo zorgen we voor concept en delivery van TV spot tot winkelpunt, en van social media tot activatie.

- Een keuken vol A-merken om geweldige menu’s mee te maken: Knorr, BN, Sultana, Godiva, McVitie’s, Zwan, Jobst, Bacardi, Martini, Bombay… 

 

- Gevestigd op het Ladeuzeplein, in de bruisende Leuvense binnenstad. En bij je home/remote office.

En ‘voor niets gaat alleen de zon op’.

Je krijgt er een fijne sfeer, een kantoor vol planten, geweldige groeikansen en oh ja – competitieve verloning voor terug. Die citytrips betalen zichzelf niet.

Graphic Designer / Story Creator

Bij Spice is er altijd ruimte voor talent. Ben jij een schoolverlater of heb je 3-5 jaar ervaring in grafische vormgeving bij een reclamebureau? Koppel je een oog voor detail met creativiteit? Kom je graag in een jonge, dynamische omgeving terecht waar creatieve en consistente advertising centraal staat? Stuur ons dan je CV en portfolio op!