Jobs

Digital Creative

Maandagochtend. Je bent er vroeg bij met wat kleine oogjes, maar een energieke collega maakt je meteen enthousiast. Je had een rustige dag gepland om wat design skills bij te schaven, tot een collega met dringende social media creaties voor een klant aan je bureau staat. Piece of cake to fix that!

 

Dinsdagochtend eerst langs de koffie: brainstorm zonder brandstof is not done. Na de middag focus in het zenit en tijd om even de social planning voor de komende maand te bekijken.

 

Woensdag creatiedag. Er staan een aantal ruwe ideeën voor nieuwe storylines klaar die dankzij jouw creatief talent écht tot leven komen. Ook die activatieflow kan beter: de experience perfectionist in jou duwt even door!

 

Donderdag even blokkeren om door te knallen op enkele enewsletters die qua content, copy en visuals nog wat extra aandacht vragen. ’s Avonds nog even bijlezen over de nieuwe social media trends.

 

Vrijdag: gehaald! Straks teamlunch, maar eerst nog wat consistentie brengen in de visual ID across web & social channels van een klant. Nog wat eerste ideeën voor een website ontwerp uittekenen, en dan weekend!

 

Want this to be your weekly week? => apply now en zend jouw CV naar hello@spiceagency.be !

 

Oh, and for the practical matters…

Jij bent ...

- enthousiast als je de waarden kwaliteit, ownership, flexibility, creativiteit en nieuwsgierigheid in 1 jobdescription bij elkaar ziet staan.

 

- een leergierige ziener: als je door je insta stories scrollt ben je niet zoals de meesten aan het brainless checken, maar spot je elke week nieuwe ideeën en trends die je kan toepassen.

 

- een proactieve doener: je bedenkt en creëert concepten, copy’s en visuals voor social media posts alsof ze voor jezelf zijn. Af en toe in mailchimp duiken schrikt je niet af.

 

- gut feel based: je voelt van nature goed aan welke beelden hét juiste verhaal vertellen, en welke grafische vormgeving echt pàst voor een merk.

 

- gevormd in een creatieve / grafische opleiding, of gewoon een gepassioneerd natuurtalent. 2-3j relevante agency ervaring mag, maar hoeft niet. An open mind matters most.

 

- Thuis in de basis grafische pakketten van Adobe. Je kan je weg vinden (of snel zoeken) in eenvoudige opmaakomgevingen zoals Canva of Figma. Of gaat gewoon met de juiste insta filters aan de slag.

 

- eager to learn. Wat goed is kan beter, wat nieuw is wil je testen.

 

- Klaar voor strakke deadlines om soms de (marketing)wereld in 1 dag te veranderen.

 

- klaar voor een sollicitatiegesprek in een hippe koffiebar of virtual coffee meet-up en je mail al aan het typen naar righard@spiceagency.be

Wij zijn ...

- een "story studio" die op ondernemende wijze dé creatieve partner is voor merken en brand managers. We bouwen op lange termijn aan onderscheidende merken, door impactvolle creatieve campagnes tot in de perfectie te bedenken en te realiseren. Zo zorgen we voor concept en delivery van TV spot tot winkelpunt, en van social media tot activatie.
 
- in de woorden van je vrienden op café: “impulsieve mensen die videos maken, social media posts designen, een leuke stunt bedenken en veel photoshoppen”.
 
- altijd bekommerd om onze klanten zoals Knorr, BN, Sultana, Godiva, McVitie's, Zwan, Jobst…
 
- gevestigd op het Ladeuzeplein, in de bruisende Leuvense binnenstad. En bij je home/remote office.

En ‘voor niets gaat alleen de zon op’.

Je krijgt er een fijne sfeer, een kantoor vol planten, geweldige groeikansen en oh ja – competitieve verloning voor terug. Die citytrips betalen zichzelf niet.