Jobs

Campaign Owner (Project/Account Manager)

Maandagochtend. Na je eerste koffie en weekend gossip bruis je van de energie, klaar om alle ongoing projecten te overlopen met het team. Je bekijkt waar de prioriteiten en belangrijke deadlines liggen deze week, en zorgt ervoor dat alle briefings groot en klein klaarliggen zodat iedereen efficiënt kan werken. In de namiddag snel nog wat props inkopen voor de shoot van morgen. 

Dinsdag: fotostudio! Dit is waar je van houdt: de perfect voorbereide shoot waar het campagnebeeld tot leven komt. ’s Avonds nog even checken dat de designs die morgen naar de klant moeten, zeker klaar zijn. 

Woensdag home office dag. Gelukkig, want de drinks zijn uitgelopen gisteren ;-) Ideaal om de task manager bij te werken, een campagne report te maken en enkele ideetjes neer te pennen voor een klein videoproject.  

Donderdag vroeg uit de veren om mee een briefing op te halen voor een nieuwe activatiecampagne. Op de terugweg ben je enthousiast over de eerste ideeën, en zie je meteen waar de krappe timings op ons af zullen komen. Je wil meteen een planning opmaken, maar eerst in de namiddag mee een brainstormsessie induiken! 

Vrijdag: made it… of toch bijna. Nog even met de glimlach een last minute vraag voor een klant oplossen en versie ‘design_final_DEF_v2’ aanleveren. Team lunch, checken of alle time sheets van de week compleet zijn, de laatste losse eindjes aanknopen en… op weekend vertrekken!

Of kort samengevat: wij zoeken een nieuwe gedreven voltijdse collega die full ownership neemt over alle campagnes in video, activatie en design voor onze klanten, een fles bubbels kan poppen als een nieuwe campagne live gaat en kan starten op 1 september 2022 (of te bespreken). Nu al overtuigd? Stuur snel je CV en motivatie naar righard@spiceagency.be !

Meer details?
 

Jij bent ...

- enthousiast als je de waarden kwaliteit, ownership, flexibility, creativiteit en nieuwsgierigheid in 1 jobdescription bij elkaar ziet staan.

- proactief en oplossingsgedreven. Het woord ‘probleem’ is doorstreept in je woordenboek. Je ‘ziet’ werk, je plant vooruit in de tijd, motiveert anderen om op jouw tempo mee te lopen en bijt je vast tot je oplossingen vindt.

 

- geen stresskonijn. Deadlines eet je ’s ochtends bij je granola, en met jouw projectplanning talent komt alles voor mekaar voor on time in full delivery van onze campagnes..

- gepassioneerd door kwalitatieve marketing en creatieve campagnes en klaar om de lead te nemen van planning tot brainstorm en realisatie!

 

- Een accountmanager/executive (2-5j ervaring in reclamebureau) die geen doorgeefluikmanager wil zijn, maar een doener die dicht bij de marketing magie staat: campagnes creëren.

 

- No nonsense. Deze vacaturetekst vond je eigenlijk al te lang.

- klaar voor een sollicitatiegesprek in een hippe koffiebar of virtual coffee meet-up en je mail al aan het typen naar righard@spiceagency.be

Wij zijn ...

- een "story studio" die op ondernemende wijze dé creatieve partner is voor merken en brand managers. We bouwen op lange termijn aan onderscheidende merken, door impactvolle creatieve campagnes tot in de perfectie te bedenken en te realiseren. Zo zorgen we voor concept en delivery van TV spot tot winkelpunt, en van social media tot activatie.
 
- in de woorden van je vrienden op café: “impulsieve mensen die videos maken, social media posts maken, een viral stunt bedenken en wat designen”.
 
- altijd bekommerd om onze klanten zoals Knorr, BN, Sultana, Godiva, McVitie's, Zwan, Jobst…
 
- gevestigd op het Ladeuzeplein, in de bruisende Leuvense binnenstad. En bij je home/remote office.

En ‘voor niets gaat alleen de zon op’.

Je krijgt er een fijne sfeer, een kantoor vol planten, geweldige groeikansen en oh ja – competitieve verloning voor terug. Die citytrips betalen zichzelf niet.